מה זה QUORA ואיך אתם יכולים להשתמש בה לשווק את העסק שלכם?
הסוד השמור שמביא יותר תנועה בחינם לאתר שלכם.
מה זה קוורה - Quora ומאיזו שנה הוקם האתר תוכלו לקרוא בויקיפדיה. בשנת 2019 קוורה - Quora עשתה "עליה" וכיום יש גרסה שתומכת בעברית מלאה ובעלי עסקים החלו למלא את האתר בחומר איכותי וברמה מעולה. אם אתם בעלי אתר ובעלי עסק ובעלי ידע מקצועי, אתם רוצים להיות בקוורה. Quora תאמינו לי לא תתחרטו!
כולנו רוצים כמה שיותר תנועה לאתר שלנו ובכמה שפחות השקעה כספית. ישנם כמה דרכים להביא תנועה לאתר שלכם בצורה אורגנית או ע"י פרסום ממומן, כגון: מודעות בגוגל, מודעות ממומנות בפייסבוק, באינסטגרם ועוד...
אולם, יש עוד דרך להביא הרבה תנועה לאתר בחינם על ידי שימוש ב - QUORA. יתכן ולא נתקלתם עדיין ב - QUORA הגרסה האנגלית של האתר, היא וותיקה והוכיחה את עצמה לאורך השנים.
אז מה זה QUORA?
זה אתר שאנשים נכנסים לשאול שאלות ולקבל תשובות. האתר בנוי על שאלות ותשובות וחוכמת ההמונים בסגנון QA. אדם דג'נלו מקים האתר, אומר שיש להם מעל 300 מיליון מבקרים חודשיים. לפי דבריו, הם לא מתמקדים במספר המבקרים אלא באיכות התוכן שכותבים בו.
זה בדיוק מה שתקבלו כשתכנסו ל - QUORA. איכות התוכן. בסוף 2019 כאשר עלתה לאוויר והושקה הגרסה העברית, אנשים כותבים שאלות ותשובות. ע"י כך תקבלו תוכן בעל ערך בכל נישה בעסקים וגם בידע כללי.
מאז יש עליה מתמדת במשתמשים בגרסה העברית וחיפושים בגוגל. קוורה - Quora, הולכת להיות הדבר הבא בשיווק ובתוכן בעל ערך לכל בעל עסק ולכל משווק.
קהלי היעד המגיעים ל - Quora יהיו מאוד ממוקדים ורלוונטיים עבורכם. בהתאם לשאלות שנשאלות באתר ואתם כמומחים בתחומכם עונים תשובה אמינה ורצינית ובאופן ישיר אתם פותחים, פתח לתנועה לאתר שלכם ע"י לינק הנעה לפעולה לגולש. ניתן בקוורה - Quora להוסיף לינקים למאמרים, ליוטיוב, פודקאסט, דף נחיתה ולכל מקום שאתם רוצים שהקורא יגיע.
הרבה אנשים נכנסים ושואלים שאלות. כל אחד בתחום ההתעניינות שלו.אם אתם רוצים להיות אוטוריטה בתחומכם, זה המקום המתאים ביותר להיות בו. כל נושא שבעולם פתוח לשאלות ותשובות ב - QUORA ובכל מקצוע שבעולם.
אפשר לראות עליה חדה בחיפושי קוורה - Quora בגוגל ובנתוני Alexa. מעורבות המבקרים באתר בממוצע 3:51 דק', ומעקב אחר 2.5 דפים. 75% אחוז מהתנועה שמגיעה לקוורה - Quora מגיעה מהסלולרי ובערך 25% ממחשבים נייחים.
כשאתם נכנסים ל - Quora ומחפשים נושא, לדוגמא: "שיווק עסקי", אתם מקבלים מלא שאלות שנשאלו. אם תכנסו לשאלות תוכלו להגיב תגובות משלכם בתור בעלי מקצוע, וככה תבנו את האוטוריטה במקצוע שלכם.
כדאי להיכנס ל - Quora לעיתים קרובות ולענות תשובות טובות. ככל שתענו תשובות מפורטות יותר, אנשים יצביעו בעד התשובה - UP והתשובה שלכם תעלה במעלה דף התשובות.
ממליצה להתחיל להשתמש ב - Quora וכדאי לעשות זאת בדרך הנכונה. להלן כמה טיפים איך להשתמש ב - Quora בדרך הנכונה:
* כדאי שתענו על השאלות האחרונות שנשאלו, כמה שיותר פעמים:
כשנכנסים ל - Quora לענות על שאלות, רוב האנשים שיכנסו ירשמו את הנושא בחיפוש ויענו על שאלות בתוצאה. מה שעליכם לעשות הוא ללכת לתפריט בצד ימין ולהקיש על: "השבוע האחרון" ואז מקבלים את כל השאלות שהיו בהם תנועה בשבוע האחרון.
* ענו כל השאלות בטקסט והוסיפו ווידאו שלכם נותנים את התשובה:
כשעונים על השאלות בטקסט זה נהדר, אולם, אתם לא תבלטו מול כל התשובות שכבר ניתנו לשאלה מסוימת. התחילו את התשובה בטקסט - הקליטו את עצמכם בווידאו כשהשאלה מאחוריכם, תעלו אותו ביוטיוב (זכיתם בשתי ציפורים במכה אחת) בצורה כזו, אתם בולטים ישר ורוב הסיכויים שיכנסו לתשובה שלכם לפני כל התשובות הנוספות של אנשים אחרים.
* איך נראית תשובה טובה, מבלי לשנות את השאלה?
המשימה של Quora היא להגדיל ולשתף מידע בעולם. תשובות טובות מסייעות מאוד למי שמבקש לדעת את התשובה. על התשובה לענות במדויק לשאלה שנשאלה, מבלי לשנות את נושא השאלה. ללעוג, או לפתוח דיון על השאלה עצמה. נסו להבין היכן הבלבול של שואל השאלה ולענות בצורה הפשוטה והטובה ביותר כדי שתהיו מובנים, לכלול בתשובה הסברים הגיוניים, לפרט, להסביר ולנמק את הנקודות שאנחנו מעלים או את המידע ששיתפנו
* האם אפשר לשאול שאלה ב - Quora ולענות עליה בעצמך?
אפשר ומותר. זו טכניקה טובה להשגת טראפיק לאתר שלכם וגם כדי ליצור מעורבות. כל שאלה שנשאלת היא טובה עבור Quora.
* איך נראית שאלה טובה?
שאלה טובה היא שאלה שנשאלת בבהירות ובמיקוד, יש להקפיד על סימני פיסוק.
על השאלה להיות מורכבת ממשפטים שלמים ועדיף שתכלול את מילות השאלה: מה, מי, מתי, למה, כמה, איזה, האם, איפה וכד'...
שאלות אמורות להיות בין משפט עד שלושה משפטים. לא ניתן לשאול כמה שאלות באותה השאלה. אם יש לכם יותר משאלה אחת יש להפריד בין השאלות.
להקפיד שהשאלות ישאלו באופן נטרלי, להפקיד על דיקדוק נכון ופניה במגדר אחיד לאורך כל השאלה. אם אתם רוצים לעקוף את בעיית המגדר יש דרכים לעשות זאת,. אתם יכולים למצוא אותם במאמר "איך עוקפים בעיית זכר/נקבה בעברית" ישנם המלצות מצוינות בנושא.
שאלו שאלות פתוחות על מנת לאפשר לעונים להעמיק בתשובה
מה ההבדל בין Quora לבין שאר הפלטפורמות במדיה החברתית?
יש הבדל גדול בין הפלטפורמות. Quora מבוססת על ידע ואלטרואיזם.
קהל המשתמשים והעונים יכולים להיות אנשים בעל ידע עולמי בתחומם וגם אנשים "רגילים", שאוהבים לעזור ולענות על שאלות.
השיח הוא מכבד וממוקד.
הממשק מאפשר לשאול שאלה פעם אחת בלבד. לעומת פלטפורמות אחרות, שהשאלות חוזרות על עצמן אין ספור פעמים.
לסיכום, למה אתם רוצים להיות בקוורה - Quora:
חשיפה לעוד קהל יעד איכותי וממוקד;
מחקר שוק, מחקר מתחרים;
חשיפה בגוגל;
תנועה אורגנית לנכסים הדיגיטליים שלכם כגון: אתר, יוטיוב, בלוג, דף נחיתה;
תוכן ירוק עד - תוכן שנשאר לנצח באינדוקס של גוגל ואנשים שממשיכים לחפש תשובות שוב ושוב;
לדעת מה אנשים מחפשים ושואלים, ולהשתמש בזה על מנת לכתוב תוכן בתחום שלכם.
מאיפה מתחילים?
פותחים חשבון בקוורה - Quora. כשאתם פותחים את החשבון השתמשו בפרטים החוקיים שלכם. חשוב ביותר לשמור על אותנטיות ואמינות. רושמים את כל הנתונים כגון הסמכות, תחומים שאתם עוסקים בהם לימודים וכד'...
מתחילים לעקוב אחר נושאים שבתחומכם ובנושאים שבהם אתם מתעניינים ומתכוונים לענות תשובות ו/או לשאול שאלות.
עוקבים אחר מרחבים - "מרחבים" הוא פיצ׳ר חדש שמאפשר לאנשים ליצור אוספים וליצור קהילות סביב תחומי עניין וטעמים משותפים.
עוקבים אחרי אנשים שמעניינים אתכם.
מתחילים לקרוא את השאלות ולקבל השראה לתוכן, להרחבה בבלוג, אתר או כל נכס דיגיטלי אחר שלכם.
כותבים שאלות שאתם רוצים לקבל תשובה עליהם. כמו שכתוב בהתחלה, אתם גם יכולים לשאול שאלה וגם לענות את התשובה. תתחילו למלא את הפרופיל שלכם במידע ובתוכן שיתחילו להכיר אתכם.
רוצים שנהיה חברים הנה הפרופיל שלי בקוורה Quora - מזמינה אתכם להצטרף אלי ולעקוב.
רוצים לדעת עוד ? תשאלו! כאן למטה 👇🏼
חשוב: לינקים לפוסטים אחרים, וידאו וכד'. יחשבו לספאם על כן יכולים להימחק.
שתפו על מנת לעשות את המקום הזה למקום הטוב ביותר בעולם הדיגיטלי.
Comments